Hétmérföldes lépés

Hétmérföldes lépés

Maraton előtt

2016. október 08. - csuth.tamas

Egy teljesen átlagos szombatom volt itthon. Behordtam a kaktuszokat a téli helyükre, mogyorót szedtem immunológiát tanultam. Ez nem csak azért szokatlan, mert mostanában ritkán töltöm ilyen eseménytelenül a hétvégéim. Holnap maratont futok, de nem igazán izgulok. A túrák és a rossz idő miatt az utóbbi két hétben sajnos nem sokat futottam, de így legalább kipihent vagyok. A múlt héten szerzett alvásdeficitemet is sikerült pótolnom. Szénhidrátraktárak feltöltve- itt lehet, hogy túl is lőttem a célon. Szóval holnap rajthoz állok és megpróbálom okosan beosztani az erőmet.

A Nem azé, aki fut blogon olvastam a Yasso módszerről, ami elvileg jó becslést ad a maratoni időre. 10 darab 800 méteres kör, egyenletes idővel. Elég egyszerűnek hangzik, kérdéses a tudományos megalapozottsága, majd meglátjuk mit tud. Nehezebb volt egyenletes tempóban lefutni ennyi kört, volt is fluktuáció, végül 11 kört futottam, mert az elsőt végül kivontam a képből. (3 perc 36, 42, 44, 44, 44, 38, 44, 40, 44, 44, 44). Tehát az adatok alapján 3 óra 44 perc körüli maraton esélyes lehet. Ami 4 óra alatt van, tehát szuper lenne.

Első maratonom lesz, így nem nagyon van viszonyítási alapom, de érzem, hogy azért rendesebb felkészülést is végigvihettem volna. Ezt mindenképpen így szeretném a jövőben, de ehhez még sok sok infót kell gyűjtenem, na meg tapasztalatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://maratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr1911781467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása