Hétmérföldes lépés

Hétmérföldes lépés

Kelet Kupa 2018

2018. december 21. - csuth.tamas

Egy éve, mikor a Navigátor idei programjait terveztük, éppen fafűrészelés közben pattant ki a fejemből a Kelet Kupa gondolata. Sok teljesítménytúra mozgalom közül lehet választani, de ezek közül Debrecenhez a legközelebbiek a Mátra és Bükk Kupák (utóbbi talán nem is élt mostanában). Kézenfekvő volt, hogy a keleti országrészt foglalja magában Kupa, én is itt túráztam a legtöbbet, így jól ismerem a túrákat és tudom, hogy bátran ajánlhatom őket. A kiírásban végül a Tiszántúl, a Cserehát, az Aggteleki-karszt és a Zemplén tájain szervezett túrák szerepelnek.

Kicsit félve írtam a túraszervezőknek, de mindenkitől pozitív visszajelzés és biztatás érkezett. A válaszok alapján 13 túra került fel hivatalosan az igazolólapra, illetve három bónusz túrát is lehetett teljesíteni. A fokozatokat a túrák száma és a teljesített kilométerek alapján határoztam meg. 6 túra és 100 km megtételével kiskupa, 9 túrán 200 km teljesítésével nagykupa fokozat jár. A gyerekeknek 4 túrán 50 kilométert kellett megtenniük. Nem gondoltam könnyen megszerezhetőnek a kupát, sőt, év közben sajnos elmaradt az egyik túra.

Én végül 7 túrára jutottam el, a Pécsre költözés meggátolta, hogy elérjen a nagykupát. Év közben ugyan tudtam pár emberről, hogy ők is csinálják a kupát, pontos számot azonban nem tudtam. Gondoltam, hogy nem lesznek sokan, de a díjazás előkészítéséhez kellett egy számot mondanom. Ugyanis kitaláltam, hogy saját készítésű lesz a "kupám". Az általánosan osztott kupák helyett plaketteket készítettem, fakorongokra pirográffal égettem bele a logót és a teljesítők nevét. Decemberben sorra érkeztek az igazolólapok és hiába készültem előre, kicsit mégis megcsúsztam a dolgokkal, ami főleg a postai küldést érintette. Remélem azért még idén célba érnek.

dsc05753.JPG

Sikerült egy egyesületi alkalmat leszervezni Debrecenben, ahol nagy örömömre a teljesítők nagy része el tudott jönni. Két előadás után személyesen gratuláltunk a teljesítőknek. Szerintem jó kis este volt, sokat tanultam belőle, például még mindig nem tudok elég összeszedetten beszélni. A teljesítők listáját a Kelet Kupa Facebook oldalán és a navigatortura.hu-n lehet majd megtalálni.

A visszajelzések pozitívak voltak a kupával kapcsolatban, sőt már Pest megyéből is érdeklődtek, hogy lesz-e jövőre. Bár személyesen már ritkábban leszek jelen, de a háttérmunkát el fogom kezdeni, hogy jövőre ismét meg tudjuk hirdetni a Kelet Kupát!

És akik nélkül az egész nem jöhetett volna létre. Köszönet a túrák megszervezésért és jövőre is sok sikert kívánok!

  • Szendrő Városi Sport- és Szabadidő Klub Természetjáró Szakosztály
  • Keri-Árpád-házi DSE
  • Létavértesi Fittness- és Szabadidősport Egyesület
  • Baranyi Zsolt
  • Alföld Turista Egyesület Mezőberény
  • Szent Jakab Zarándok Egyesület
  • Abaúji Regionális Természetvédelmi Egyesület
  • Hoskó Roland
  • Vasutas Természetjáró Baráti Kör Bánréve

Végül egy kis nyári hangulat a télben azokról a túrákról, amelyekre eljutottam idén.

A bejegyzés trackback címe:

https://maratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr9014503570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása