Hétmérföldes lépés

Hétmérföldes lépés

Viszlát, 2016!

2017. január 15. - csuth.tamas

Január közepén talán még nem késő megemlékezni az elmúlt esztendőről. 2016 nagy kihívása volt az 1000 km lefutása. A szervező Debreceni Kilométerek Sportegyesület egy pofás kis díjátadót rendezett január 7.-én annak a 190 embernek, akik sikeresen összegyűjtötték ezt a távot. Pozitív volt, hogy tényleg csak ennyi számított, mindenki egyenlő volt, akár 1001 km-t futott, akár 4000-et. A jelenlévőket is névsor szerint szólították a színpadra, ahol mindenki átvehette az oklevelet és a pólót (szuper piros színű), plusz egy meglepetés könyvet az El Camino-ról. Kellemes hangulatú rendezvény volt, ezért bár eredetileg nem terveztem, de neveztem is a jövő évre is.

Én végül tavaly 115 alkalom során 1304,4 km-t futottam le. 7 teljesítménytúrán pedig 215,9 km-t tettem meg.

A munka folyik tovább, lelkesen futok hidegben és hóban továbbra is. A futónaplómba egy 8 pontos "futócipőlistát" jegyeztem le, ami az idei fő céljaimat tartalmazza. Ezek között vannak konkrét célkitűzések, de hosszabb projektek is, remélem idén sorban számolhatok be majd sikeres teljesítésükről.

dscf7984.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://maratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr6012128351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása